Laatste dag Muscat

3 februari 2023 - Ijmuiden, Nederland

Onze laatste dag in Muscat zijn wij vanaf ons guesthouse in Tiwi nog even naar de plek gereden waar je de schildpadden nog iets beter kon zien. Helaas was de zee behoorlijk onrustig en is dit niet gelukt.

DSC06580DSC06579

Dus maar doorgereden naar Muscat.

We hebben daar bij een luxe hotel onze laatste dag doorgebracht. Lekker op een bedje aan de zee met bediening bij het bedje.

DSC06587

Daarna was het tijd om naar de luchthaven te gaan en om 00.30 uur vertrokken in de business class van KLM naar Koeweit. In Koeweit aangekomen moesten we helaas verhuizen naar de economy class omdat de business vol zat.

En nu weer thuis. Heerlijk om onze mannen en kids terug te zien maar jammer dat deze vakantie er weer op zit. Hopelijk volgend jaar weer een andere bestemming met z'n tweeën!

1. Korrie Nedermeijer:
    3 februari 2023
    Nou dames heel fijn dat jullie zo genoten hebben ,maar thuis komen is ook altijd weer fijn heel veel liefs van mij 🤣😘🙋‍♀️
  2. Petra:
    3 februari 2023
    En die hebben jullie toch maar mooi in ‘the pocket’! En wauw, wat een luxe hotel! Jullie hebben het verdiend. Super fijn dat jullie zo genoten hebben!, liefs P 😘😍